Rally2.com rally video videa sprint crash foto fotografie

Vedoucí týmu:
Štěpán Forman
Doporučujeme
Nyní naše stránky prohlížejí 31 host(é) a 0 uživatel(é).

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde.

Barum rally
nejen 2008
eShop.Rally2.com
internetový obchod

MČR - rally

TZ: Popis RZ XVI. Horácké rally
Posláno Úterý, 11 Říjen 2005 @ 15:06:34  Vytisknout  Poslat článek známým
Autor článku: RSPříluky

XVI.ročník Horácké rally se nezadržitelně blíži, proto bychom vás rádi seznámili podrobněji s jednotlivými rychlostními zkouškami. Trať celé soutěže je ve své podstatě shodná s loňským ročníkem, kdy většina testů prokázala co do splnění rychlostních průměrů své opodstatnění, pouze jedna zkouška byla nahrazena novou, dle dřívějších názorů jezdců, mnohem atraktivnější.

Rychlostní zkouška č. 1 + 5, Náměšť n. O. – Pucov
Start na konci Náměště nad Oslavou za hrází rybníka. Trať vede po okresní komunikaci s rychlými a technickými zatáčkami na okraj Ocmanic, kde prudce odbočuje na místní komunikaci. Po opětném napojení na silnici a pravé „vracečce“ trať klesá do Naloučan, které projíždí. V prostoru nad serpentinami odbočí na rychlou šotolinu, ze které se napojí na okresní silnici v blízkosti Čikova. Pokračuje dále po okresní silnici přes náročnou pasáž v Jasenici až do cíle před Pucovem.

Rychlostní zkouška č. 2 + 6, Jedov – Jinošov
Start na konci obce Jedov. Po startu trať klesá serpentinami do údolí, kde se napojuje na silnici směrem do Náměště nad Oslavou s mnoha obtížnými zatáčkami. Ve městě se pak napojuje na hlavní silnici, odkud stoupá po trati Zámeckého vrchu k cíli RZ, umístěnému za serpentinou před Jinošovem.

Rychlostní zkouška č. 3 + 7, Jabloňov – Velké Meziříčí
Start je u státní silnice. Trať pomalu stoupá rychlým úsekem do obce Březejc, kterou objíždí po okraji obce po místní komunikaci. Po napojení na okresní silnici pak pokračuje do obce Kúsky, odkud se vrací po místní silnici opět na okresní silnici, po které pokračuje do Dolních Radslavic. Odtud ss jezdci vátí na okraj obce Kúsky a po místních komunikacích pak přes obec Lhotky až do Velkého Meziříčí. Cíl je nad motorestem před nadjezdem dálnice.

Rychlostní zkouška č. 4 + 8, Pohořílky – Baliny
Start před obcí Pohořílky. Trať vede po okresní silnici do Horních Radslavic, kde vytváří přírodní retardér po místních cestách. Odtud pokračuje dále do Bochovic, kde odbočuje retardérem v křižovatce do Horních Heřmanic. Zde je jedno z nejhezčích míst zkoušky, se zatáčkami různých tvarů po místních komunikacích. Dále pokračuje po okresní silnici na okraj Uhřínova a dále až do obce Baliny. Před cílem celé zkoušky pak jezdce prověří dvě velmi ostré zatáčky.

Rychlostní zkouška č. 9 + 13 + 17, Březka – Pyšel
Start je na silnici od Velké Bíteše za dálničním podjezdem. Trať vede po silnici rychlými pasážemi s několika technickými zatáčkami přes Holubí Zhoř na okraj Tasova, kde jezdce čeká divácky velmi atraktivní průjezd přes hráz malého rybníčka a následný retardér. V Tasově, pak odbočí obtížnou levou zatáčkou na křižovatce v obci a následuje rychlý sjezd do údolí potoka a pak již obtížnou částí přes Vaneč až do cíle na okraji obce Pyšel.

Rychlostní zkouška č. 10 + 14 + 18, Přibyslavice – Radonín
Po startu za železničním přejezdem zkouška vede po zatáčkovité okresní silnici do Číchova, kde po klesání odbočuje na místní komunikaci. Poté vystoupá do nejvyššího místa RZ a následně klesá úzkou zatáčkovitou komunikací „na srdce“ do údolí. Po následném krátkém prudkém stoupání se ostrou vracečkou napojí na okresní silnici do směru na Brtnici. Na okraji lesa pak odbočí vlevo a pokračuje po úzké rychlé cestě s několika zrádnými zatáčkami až k cíli zkoušky u rybníku na opačném konci lesa.

Rychlostní zkouška č. 11 + 15 + 19
Start je na konci místní části Polanka u opravny vah. Po přírodním retardéru pokračuje trať po pěší zóně místní komunikace podél řeky do kolonie zahrádek s esíčkem u střelnice. Následuje velmi obtížný průjezd přírodním retardérem u mostku přes náhon. Dále trať stoupá v rychlých zatáčkách k hrázi rybníku Kuchyňka kde se napojuje na hlavní silnici. Po 100m odbočuje na místní komunikaci k zemědělské škole, kde je situován cíl zkoušky.

Rychlostní zkouška č. 12 + 16 + 20, Slavice – Výčapy
Start je na okraji lesa před obcí. Trať pokračuje průjezdem místních komunikací obce Slavice a dále po okresní silnici do Mikulovic. Zde odbočí na návsi po silnici směr Kojetice a na konci obce se po místní komunikaci vrátí na silnici směr Horní Újezd. Touto obcí projíždí mnoha obtížnými, zatáčkovitými partiemi a pokračuje po okresní silnici do Výčap. Po retardéru na návsi je cíl na mírném horizontu v obci v blízkosti prodejny potravin.

Pořadatelé Horácké rally udělali maximum pro zajištění atraktivních rychlostních zkoušek, zároveň však splňujících náročné bezpečnostní podmínky. Podél jednotlivých rychlostních úseků bude zhruba 800 pořadatelů, zajišťujících bezpečný průjezd soutěžních vozidel.

Text: Miloš Morávek (http://www.horacka.cz)

Top 5 článků za 14 dní
Reklama
"TZ: Popis RZ XVI. Horácké rally" | Přihlásit/vytvořit účet | 0 komentář(ů)
Body

Za obsah komentářů je zodpovědný uživatel, ne provozovatel těchto stránek

Webhosting poskytuje: PC servis Zlín - Ing. David Zvonek
webmaster: Ing. David Zvonek, spolupráce Lukáš Vičánek
na obsahu stránek se podílí: Ing. Pavel Zvonek, Zdeněk Vladyka, Ing. David Zvonek, Štěpán Forman a další

© Copyright RS-Příluky. Stránka potřebuje 1.044784 vteřiny k natažení.